loading...
دانلود گاه|نرم افزار,بازی,عکس,موبایل و...
Admin بازدید : 30 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (1)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی یراحی با عنوان سازش را برای شما کاربران دانلودها آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ پایانی ویژه برنامه ماه مبارک رمضان (ماه عسل) شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

yarahi sazesh دانلود تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل با صدای مهدی یراحی

Admin بازدید : 25 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

سریال خداحافظ بچه یکی از سریال های تهیه شده برای ماه مبارک رمضان می باشد که تیتراژ پایانی آن را علی لهراسبی خوانده است که در ادامه ی مطلب می توانید این آهنگ زیبا را با کیفیت ۱۲۸ به صورت رایگان و مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Bye bache دانلود تیتراژ سریال خداحافظ بچه با صداي علی لهراسبی

Admin بازدید : 39 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

قلب محرم اثری تصویری به صورت نماهنگ ساخته مستانه مهاجر با صدای بنیامین بهادری و سهراب پاکزاد است. فایل صوتی این اثر نیز با تنظیم علی پاکدامن و ترانه فرید احمدی با کیفیت ۳۲۰kbps به همراه کلیپ تصویری آن هم اکنون قابل دریافت می باشد.

 

ghalbe moharam دانلود کلیپ تصویری “قلب محرم” بنیامین بهادری + آهنگ

Admin بازدید : 31 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

موزیک ویدئوی جدید سامی یوسف با عنوان Wherever Are You را برای شما آماده کرده ایم که این نسخه ورژن فارسی می باشد . سامی یوسف (زاده تیر ۱۳۵۹ در تهران) تهیه‌کننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده اهل بریتانیا است که در ترانه‌هایش به مضامین اسلامی می‌پردازد. او از سوی مجله تایم به عنوان «بزرگترین ستارهٔ راک اسلام» و از سوی مجله گاردین «ستاره راک مقدس» معرفی شده‌است. در ادامه می توانید این موزیک ویدئوی زیبا را با کیفیت ۱۰۸۰p و ۷۲۰p از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Wherever You Are دانلود موزیک ویدئو جدید سامی یوسف به نام Wherever Are You

Admin بازدید : 45 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان موسیقی های متن فیلم اسمورف ها ۲ را آماده کرده ایم . در این قسمت از انیمیشن اسمورف ها ، اسمورف ها به کمک دوستان نژاد انسانشان، به دنبال آزادسازی یکی از دوستانشان به نام ” اسمورفت ” هستند. کسی که توسط گارگامل دزدیده شده و وی قصد دارد تا با استفاده از اسمورفت به جادویی پلید دست پیدا کند . در ادامه می توانید این آهنگ ها را با کیفیت ۳۲۰ دریافت نمایید.

 

The Smurfs 2 OST موسیقی های متن فیلم اسمورف ها 2   The Smurfs 2 Soundtrack

Admin بازدید : 37 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

ا تصویر پس زمینه Flowers Live می‌توانید گل‌های بهاری زیبا را در طبیعت به‌صورت زنده مشاهده کنید. در این تصویر زنده وزش باد گل‌ها را تکان می‌دهد و همینطور در حالت عمودی و افقی صفحه‌ی نمایش قابلیت استفاده را دارد. از قابلیت‌های شخصی‌سازی این نرم‌افزار می‌توان به انتخاب کردن رنگ گل و استفاده از تصاویر پس‌زمینه‌ی مختلف برای گل‌ها اشاره کرد.

 

flowers live wp android تصویر پس زمینه‌ زنده گل و طبیعت Flowers Live Wallpaper 1.1b   اندروید

Admin بازدید : 35 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

یکی از قابلیت‌هایی که اپل در حین معرفی iOS 7 به‌آن اشاره نمود، تصاویر پس‌زمینه‌ای بودند که با حرکات جرئی خود در حین تکان دادن گوشی، در تصویر عمق ایجاد می‌کردند و باعث جذابیت خاصی در گوشی می‌شدند. حالا ۳D iOS7 Parallax این قابلیت را به گوشی اندرویدی شما می‌آورد. این نرم‌افزار که یک Live Wallpaper برای صفحه اصلی گوشی شما است دارای تعداد زیادی تصاویر آماده‌ی HD برای استفاده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

3d ios7 lwp android لایو والپیپر 3D iOS7 Parallax LWP 1.0.1   اندروید

Admin بازدید : 29 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Hulk and the agents of SMASH cover دانلود فصل اول انیمیشن Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. 2013

 

نام انیمیشن: Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۴۶ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p


زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: سریال کارتونی هالک بر اساس شخصیت کارتونی محبوبی با همین نام ساخته شده است. داستان این سریال،گروهی عظیم از شخصیت های کارتونی را شامل می شود که تکاپوی خانوادگی بسیار جالبی در آن ها به چشم می خورد. با استفاده از صداگذاری های حرفه ای شخصیت ها و دیالوگ های جذاب، این انیمیشن یک سبک شوخ طبعانه را به خود گرفته است. شخصیت های این داستان Hulk, She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb و Skaar می باشند که برای جلوگیری از خطراتی که هیچ قهرمان دیگری توانایی رویارویی با آن ها را ندارد، با یکدیگر متحد شده اند و مردم خواهند فهمید که هالک، چیزی بیشتر از یک هیولا است و …

Admin بازدید : 26 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

آنتی ویروسی رایگان ولی کامل است که با نصب یک فایروال قدرتمند (آن هم میتواند رایگان باشد) شما امنیت کاملتان را کاملا رایگان و بدون نیاز به انجام هیچگونه کرک و نقض کپی رایت حفظ کرده اید. AVG Free Edition شامل آنتی ویروس قدرتمند که بر روی نسخه های تجاری شرکت AVG وجود دارند به همراه antispyware قدرتمند می باشد. نسخه رایگان یعنی AVG Free Edition دقیقا همان موتور نسخه های تجاری را داراست و تنها تفاوت مجهز نبودن به فایروال است و قابلیت های جزئی که نبود آنها تاثیر آنچنانی بر روی امنیت کاربر نخواهد داشت و با نصب نرم افزارهای رایگان دیگر نیز قابل تامین است ، می باشد. این نرم افزار با شناسایی زنده و لحظه ای ویروس ها و تروجان ها و جاسوس افزارها امنیت کاربر را تامین خواهد کرد. همچنین مراقبت از صفحات مرور شده در دنیای اینترنت را نیز برعهده میگیرد تا از این طریق ویروس ها وارد کامپیوتر کاربر نشوند. امیدواریم با نصب این آنتی ویروس رایگان در کنار یک فایروال رایگان ، ضمن احترام با قانون کپی رایت امنیت بدون دردسر را تجربه نمایید.

 

AVG Free Edition آنتی ویروس رایگان و قدرتمند AVG Free Edition 2014.0.4117

 

 

Admin بازدید : 40 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

Despicable me 2 dvd cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

Admin بازدید : 38 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 4S و بالاتر قابل اجرا است. 

 

photosohp touch ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch for phone 1.1.1   آيفون

Admin بازدید : 27 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

The Uniform Server نرم افزاری شبیه ساز سرورهای اینترنتی جهت استفاده توسعه دهندگان وب برای اجرای نرم افزارهای تحت وب می باشد با این تفاوت که هنگام استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به وجود سرور واقعی نخواهد بود و The Uniform Server با شبیه سازی مجازی سرور نیاز توسعه دهندگان به سرور واقعی را از بین برده و تحت ویندوز به اجرا و تست نرم افزارهای آنها اقدام می نماید. این نرم افزار به آخرین نسخه های Apache2, Perl5, PHP5, MySQL5, phpMyAdmin ارتقاء یافته است بنابراین در اجرای برنامه های تحت وب که نیازمند به php و mysql و perl نوشته شده اند و نیاز به اجرا برروی سرورهای apache دارند مشکلی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی از ssl server , ftp server و email server نیز باعث می شود اکثر نیازها برطرف شده و تست نرم افزارها به راحتی در حالت های مختلف نیز بررسی گردد. این نرم افزار همانند سرورهای واقعی به ارائه فایل های log و error اقدام میکند و این مسئله باعث عیب یابی راحتتر برنامه های تست شده برروی آنها می شود. باتوجه به بدون نیاز نصب بودن نرم افزار The Uniform Server به راحتی برروی دیگر کامپیوترها و حافظه های usb قابل استفاده می باشد.

 

The Uniform Server شبیه سازی سرورهای رایانه ای The Uniform Server 8.9.1

 

Admin بازدید : 566 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool PS3-DUPLEX

 

Deadpool ps3 cover دانلود بازی Deadpool برای PS3

Admin بازدید : 30 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

jetaudio downloadha.com پخش همه منظوره مالتي مديا Cowon Jetaudio 7.5.1.2 Plus

Admin بازدید : 81 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی بسیار محبوب "اثر نینجا" با نام Mark of the Ninja: Special Edition به گسترش بحث بازی که در فضایی ۲بعدی رمزآلود می باشد، نه تنها با مراحل و ابزارهای جدید، بلکه توسط افزودن اصلاحاتی در سرتاسر بازی می پردازد. این نسخه ی ویژه به بازی کردن Mark of the Ninja به صورتی جدید همراه با تجربه ی تکنیک های تازه و اطلاعات بیشتر از سازندگان بازی که آن را ساخته اند شما را تشویق می کند. آیتم ها و روش های جدیدی که در این نسخه از بازی تعبیه شده اند را می توانید با مهارت های بی نظیر خود کسب نمایید و این آیتم ها در سرتاسر بازی و سطوح مختلف آن موجود هستند. این نسخه از بازی با صحبت کردن نینجا همراه است که توسط افراد مختلف در سرتاسر دنیا به صورت داوطلبانه صورت گرفته است. مرحله های جدید، آیتم های تازه و استایل بازی جدید، و صحبت نمودن در حین بازی از سری تغییراتی است که در این نسخه صورت گرفته است.

Mark of the Ninja: Special Edition PC-SKIDROW

 

Mark of the Ninja Pc cover دانلود بازی Mark of the Ninja: Special Edition برای PC

Admin بازدید : 25 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری مناسب برای مبارزه با فایل های مخرب از جمله تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، کی لاگرها (کلید دزدها) ، ربات ها و… می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید هوشمندترین این فایل ها را شناسایی و حذف کنید. این نرم افزار پشتیبانی از تکنولوژی ابری نسبت به حذف اینگونه فایل ها به صور. ت لحظه ای اقدام میکند. این نرم افزار با داشتن موتور اسکنر دو هسته ای به صورت عمیق و هوشمند نسبت به جستجوی فایل های مخرب اقدام میکند و به همین دلیل امکان اینکه فایل های مخرب توانایی گریز داشته باشند ، بسیار کم خواهد بود. این نرم افزار دارای بخش های محافظتی به نام Startup Guard برای جلوگیری از اجرای فایل های مخرب در لحظه شروع ویندوز ، Browser Guard برای محافظت از مرورگرهای وب ، Network Guard برای محافظت از شبکه و اینترنت ، File Guard برای محافظت از فایل ها و Cookie Guard برای محافظت از کوکی ها و به این ترتیب امنیت بسیار بالایی برای کاربر تامین خواهد شد. نرم افزار بسیار آرام و سبک در پشت صحنه ویندوز فعال خواهد بود و دارای آپدیت های امنیتی نیز می باشد.

 

IObit Malware Fighter مبارزه با فایل های مخرب IObit Malware Fighter Pro 2.1.0.18

 

 

Admin بازدید : 36 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

PhotoEQ نرم افزاری قدرتمند و پیشرفته برای بهینه سازی ، ویرایش و تنظیم رنگ عکس ها به صورت اتوماتیک می باشد. این نرم افزار ابزارهایی را بهبود کیفیت ، اصلاح رنگ و ویرایش عکس ها در اختیارتان قرار خواهد داد. این نرم افزار در زمینه تنظیم رنگ مشکلات مربوط به کنتراست و سفیدی عکس را به طور اتوماتیک حل خواهد کرد. در کنار این قابلیت ، توانایی رفع نویزهای عکس و رفع قرمزی چشم ها در عکس های چهره نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار میگیرد. این نرم افزار میتواند تنظیمات و فرایندهایی که انجام داده اید را ذخیره کند و آنها را به عنوان پروفایل شما برروی دیگر عکس هایی که بعدا قصد ویرایش آنها را دارید نیز اعمال کند. همچنین فرایندها میتوانند همزمان روی چندین عکس اعمال شوند. ابزار دیگر نرم افزار جهت ویرایش عکس هاست که شامل تغییر سایز ، بریدن عکس ، چرخش و تنظیم وضوح عکس می باشد. این نرم افزار با JPEG ,JPEG2000, TIFF, PSD, PNG, BMP,PGM, PPM, JPEG XR سازگاری دارد و از فرمت های معروف raw نیز پشتیبانی میکند.

 

photoeq تصحیح و تنظیم رنگ عکس ها PhotoEQ 1.1.7.0

Admin بازدید : 31 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

Leawo Total Media Converter Ultimate نرم افزاری کامل و در واقع ۷ نرم افزار درون یک نرم افزار می باشد که تمامی امکانات لازم دنیای مالتی مدیا را در اختیار کاربر قرار میدهد. از تبدیل انواع فرمت های ویدیویی و صوتی HD و SD ، تبدیل DVD و Blu-Ray ، دانلود و تبدیل فرمت ویدیوهای آنلاین ، رایت انواع لوح های فشرده dvd و blu-ray و همچنین ویرایش ویدیوها و صوت ها از جمله سرفصل های امکانات این نرم افزار می باشد. ریپ کردن dvd های معمولی و بلو-ری و تبدیل آنها به فرمت های معمول و همچنین تبدیل فرمت انواع فایل های رسانه برای گوشی های موبایل که شامل ۱۸۰ نوع فرمت ویدیویی و صوتی می شود. تبدیل ویدیوهای دو بعدی به سه بعدی با ۶ نوع متد پیشرفته جدید و همچنین ویرایش ویدیوها نظیر بریدن قسمت های ناخواسته،تنظیم رنگ و روشنایی،سانسور، کرپ،افکت گذاشتن،پشتیبانی از ویدیوهای HD و ۱۰۸۰p به بالا از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. رایت انواع لوح های فشرده ویدیویی و صوتی به صورت dvd و انواع بلو-ری به همراه قابلیت ساخت منو برای دی وی دی با داشتن ۴۰ نوع قالب از پیش ساخته شده آماده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. تنظیم پارامترهای مهم نظیر کیفیت صدا و تصویر و دیگر پارامترهای ریز ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز باتوجه به اهمیت در زمینه حجم و کیفیت صدا و تصویر نیز در نرم افزار تعبیه شده است که حرفه ای ها میتوانند خود به تنظیم دقیق بپردازند و کاربران معمولی نیز از پارامترهای high و low و medium استفاده کنند.

 

total media converter ultimate ابزار کامل مالتی مدیا Leawo Total Media Converter Ultimate 6.1.0.0

Admin بازدید : 36 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

دنیای کامپیوترها هر روز نا امن تر می شود و اگر برای امنیت خودتان اهمیت ویژه ای قائل هستید باید این نگرانی را داشته باشید که از نرم افزارهای امنیتی به‌روز و قدرتمند و مطمئنی استفاده کنید. شاید در اولین مرحله نام آنتی ویروس ها و فایروال ها به ذهن شما خطور کند که البته صحیح نیز هست. ولی امروزه روش های تکمیلی جدیدی مورد استفاده کاربران حساس قرار میگیرد که آشنایی با آنها شاید برایتان مفید باشد. واژه sandbox یا جعبه شنی یکی از فناوری های جدید محصولات امنیتی به شمار می رود. در برخی از نرم افزارهای امنیتی چنین قابلیتی برای تست نرم افزارهای مشکوک و انجام عملیات های بانکی وجود دارد. ولی در این مطلب دانلودها میخواهیم شما را با نرم افزاری ویژه در این زمینه اشنا کنید. BufferZone با ایجاد فضای مجازی کاملا کنترل شده در همانند حالت sandbox این امکان را به کاربر میدهد تا با اجرای تمامی نرم افزارها نظیر مرورگرها و دانلود منیجر ها و… هر نوع فعالیت خود اعم از آنلاین یا آفلاین را در فضایی ایزوله و غیرقابل نفوذ (ورود و خروج) انجام دهد. بدین ترتیب هیچ اطلاعاتی از داخل فضای مجازی کنترل شده وارد فضای خارجی یا همان فضای عادی کامپیوتر کاربر نمی شود و در نتیجه کامپیوتر کاربر امن و پاک خواهد ماند. فعالیت های اینترنتی در فضای ایزوله نرم افزار رخ میدهد. برای مثال ایمیل ها و فایل های پیوست مشکوک در آن فضا دانلود و بررسی می شود بنابراین خطری فایل های محرمانه و ویندوز شما را در جهت آلوده شده تهدید نمی نماید. میتوانید چت ، وبگردی و دانلودهای خودتان را به این منطقه امن منتقل کنید تا امنیت بیشتری را نیز تجربه نمایید.

 

bufferzone لایه جدید امنیتی با نرم افزار BufferZone Pro 4.05

Admin بازدید : 34 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

Blumentals WeBuilder نرم افزاری عالی و کارآمد برای توسعه دهندگان دنیای وب و برنامه نویسان می باشد. این نرم افزار سریع،هوشمند و تمام عیار انتخابی عالی برای کدنویسان خواهد بود. محیط کاربری زیبا و ساده،اجرای سریع و فوق العاده انعطاف پذیر به کاربر یاری میدهد تا به سادگی در اکثر زبان های برنامه نویسی مانند HTML, CSS, JavaScript, PHP, Ruby, Python, ASP, SSI, Perl و… به کدنویسی به بپردازد و با وجود قابلیت های فوق العاده ای نظیر نشانه گذاری خودکار کدها و دستورها، هایت لاین شدن، هوشمند بودن و حدس زدن ادامه کدها و قابلیت شناسایی خطا در سینتکس ها و دستورات،تصحیح و دی باگ آنها و… از امکاناتی است که هر توسعه دهنده ای در هنگام کدنویسی به آنها نیاز خواهد شد. برای نسخه جدید HTML5 و CSS3 نیز به بانک اطلاعاتی نرم افزار افزوده شده است. پشتیبانی از یونیکدهای UTF-8 و UTF-16 نیز یکی از قابلیت های مهم و لازم به ذکر نرم افزار است. یکی از نیازهای برنامه نویسان یافتن سریع کدها و دستوراتی است که نوشته اند ، بنابراین نرم افزار بخش ویژه ای را برای یافتن سریع بخشی از کدها تعیین کرده است و با وجود قابلیت کامنت گذاری ویژه برای کدها یافتن دستورات مورد نیاز سریعتر و ساده تر نیز خواهد بود. یکی از قابلیت های مهم دیگر ، ویرایش مستقیم از طریق اتصال نرم افزار به سرور سایت (FTP/SFTP/FTPS) است. به این ترتیب توسعه دهنده بدون نیاز به آپلود و دانلود مجزا کدها به صورت کاملاً مستقیم از طریق همین نرم افزار نسبت ویرایش و دی باگ کدها اقدام می نماید. قابلیت دیگر مهم ، تعریف کلیدهای میانبر جهت اضافه شدن خودکار کد و دستور می باشد بدین ترتیب کاربر با تعریف کلیدهای ترکیبی و استفاده از آنها میتواند با صرفه جویی در وقت کدها را در محل های مناسب قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی نیازهای یک توسعه دهنده نرم افزار در این برنامه گنجانده شده است.

 

WeBuilder کدنویسی سریع و هوشمند WeBuilder 2014 12.2.0.150

 

Admin بازدید : 38 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Burst Mode یک ابزار کاربردی است که به‌شما در انداختن عکس با سرعت بالا کمک می‌کند. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید در کمترین زمان ممکن تعداد بسیار زیادی عکس بگیرید و سپس عکس‌های گرفته شده را فریم به فریم بررسی کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. پس از گرفتن عکس‌ها (که بسته به خواست شما می‌تواند صدها عکس باشد) همه‌ی عکس‌ها پشت سر هم برای شما لیست خواهند شد و سپس می‌توانید هرکدام را خواستید به‌صورت جزیی بررسی کنید و سپس هرچندتای آن‌ها را که خواستید ذخیره نمایید. همچنین می‌توانید چندین فریم را در کنار یکدیگر قرار دهید و با افکت‌های موجود، آثار جالبی به‌وجود آورید.

 

burst mode عکاسی با سرعت بالا در Burst Mode 2.0   آیفون و آیپد

Admin بازدید : 122 شنبه 30 مهر 1390 نظرات (2)

 

Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا ۳۰۰%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند. این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند. بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror)  تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است.

 

Download Accelerator Plus10 مدیریت دانلود قدرتمند با Download Accelerator Plus 10.0.0.8 Alpha

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 2,161
  • بازدید کلی : 10,701